משחוק הבלוג

PPC קמפיין פירסום ממומן בפייסבוק ממוקד מטרה

פייסבוק מערכת קמפיין פרסום ממומן ממוקד מטרה PPC

פייסבוק משדרגים את מערכת קמפיין פירסום ממומן עבור מנהלי דפים עסקיים: יותר חכם, יותר פשוט, הרבה יותר ממוקד מטרה. בממשק הניהול תוכלו להגדיר את מטרות הקמפיין שלכם באופן ממוקד יותר. אתם קובעים

אתם קובעים את מטרות הפרסום הממומן

אתם קובעים את מטרות הפרסום הממומן
מקור: Inside facebook

מה תרצו להשיג באמצעותו

יותר כניסות – הקלקות לאתר האינטרנט <
יחס המרות טוב יותר לאתר <
יותר אינטראקציה עם הסטוטסים שלכם בדף העסקי <
יותר לייקים אוהדים חדשים לדף <
יותר הורדות של אפליקציות פייסבוק שפיתחתם <
יותר שימוש באפליקציות פייסבוק שפיתחתם <
יותר חשיפות למבצעים וקופונים בחנויות <
יותר משתתפים באירוע שפתחתם <

קבעתם והגדרתם את מטרות הקמפיין, תשלום פר קליק ו/או חשיפה, פייסבוק יכנס לפעולה. שימו לב! פייסבוק מחליטים איפה המודעות ישובצו כדי שיעבדו הכי טוב עבוככם, לא אתם. על פי המטרות שהגדרתם והתקציב, המערכת תחשב ותקבע עבור קמפיין הפרסום הממומן שבחרתם (תשלום פר קליק ו/או חשיפה) איפה להציג את המודעות הממומנות לגולשים. בצד הדף האישי כקוביות, או בפיד עידכוני החדשות לגולשים

בנוסף, שודרג ממשק הניהול למנהלי דפים עסקיים שמאפשר לכם גמישות ומעקב וניתוח יעילות של כל מודעה

מעוניינים בקמפיין פייסבוק ממוקד מטרה אפקטיבי? צרו קשר

עוד בנושא
אפליקציות נבחרות Digital Marketing Gamification apps
שיווק דיגיטלי אפקטיבי ומדיד עם אפליקציות

קרדיט תמונה: Jamie McCaffrey