בלוג ג'וּלוּת

משחוק העתיד של תעשיית התיירות

מהו סוד ההצלחה של תעשיית הגיימינג? מה המכנה המשותף בין תעשיית הגיימינג לתעשיית התיירות? בין משחקי וידאו לבין טיולים? ואיך מתחברים עם 4.2 מיליארד גיימרים?

ד״ר חנן גזית, חוקר גיימינג, מומחה משחוק וניתוח התנהגות משתמשים ולמידה בסביבות וירטואליות ידבר על עיצוב חוויות משחקיות מניעות לפעולה בהנאה, ומדוע משחוק חוויות משתמש-לקוח-תייר בלתי נשכחות הוא הכרחי כדי להצליח במאה ה -21. יוצגו פלטפורמות דיגיטליות של משחוק תוכן ושל פיתוח משחקים מבוססי-מיקום.

Gazit Keynote The Gameful Future of Tourism
Gazit_Keynote -The Gameful Future of Tourism

המשתתפים יצאו מההרצאה עם סט כלים באשר לתפקיד סוכן הנסיעות כמנהל ומאפשר של חוויות מסע וטיול מעצימות, שמותאמות לסוג הלקוח וצפיותיו. המשתתפים יחשפו לתובנות חדשות לגבי הערך המוסף של שילוב גיימס-טורס ופליי-טורס בחוויה התיירותית.

ההרצאה מוגשת באופן בהיר בגובה העיניים, בשילוב הומור, דוגמאות וסרטונים של סיפורי הצלחה ורעיונות פורצי דרך של חברות ומותגים מובילים בתחום התיירות מהארץ ומהעולם.

טריוויה: היום ה – 27 בספטמבר, הוא יום התיירות הבינלאומי (World Tourism Day). באיזה טיול חוויתם חוויה בלתי נשכחת? שתפו אותנו בתגובות

קבלו טעימה:

איך יוצרים חוויוה כיפיות בלתי נשכחות? חברת Irish Beer רצתה להראות ללקוחות שלה שהיא '100% הדבר האמיתי'. לקוחות מזדמנים הוזמנו לחוות את אירלנד עם משקפי מציאות מדומה שהסתיים ב WOW!

100% Real VR | קרדיט: Leavingstone Creative Digital Agency

טכנולוגיות מציאות מדומה מאפשרות לנו ליצור חוויות אימרסיביות 'להיות שם' ללקוח. אלמנט ההפתעה בסוף החוויה הוירטואלית הוא יישום מוצלח של משחוק וחשיבה משחקית לשם חיבור של הלקוח – אינג'ימנט בלתי נשכח, תרתי משמע עם המותג. ככה משחקים אותה להצלחה 🍻 Cheers!

קריאה נוספת: JOINTHETEAM קלאסיקו של משחוק!

יצא לך פעם "לבלות" בשדה תעופה בהמתנה מעצבנת של כמה שעות לטיסה? חברת אייר-פראנס השיקה קמפיין משחקי UPGRADECHALLENGE שמניע לפעולה בהנאה את הנוסעים.

הקונספט המשחקי: במקום שהנוסעים ימתינו באפס מעשה בלובי הטרמינל, יתמרמרו והיו מתוסכלים, מציבים בפניהם אתגר משחקי כיפי וקל לביצוע עם אפליקציית משחקים סטייל פרוט-נינג'ה Cloud Slicer

upgradechallenge airfrance
Cloud Slicer | UPGRADECHALLENGE Air France

באמצעות הקמפיין אנחנו תופסים כמה ציפורים במכה אחת:

😍 נותנים לנוסעים אתגר כיפי ואפשרות לשדרג את כרטיס הטיסה למושב במחלקת העסקים.

😍 חושפים את הלקוחות הנוסעים לשירות מחלקת העסקים בטיסות של החברה

😍 ההמולה סביב האירוע בטרמינל מושכת את תשומת הלב של הנוסעים בחברות תעופה אחרות.

😍 הזוכים המאושרים שישודרגו למחלקת העסקים לא יפסיקו לצלם סלפי ולשתף עם החברים.


ד"ר חנן גזית

ד"ר חנן גזית חוקר גיימינג, מרצה, משחקולוג. מומחה בניתוח התנהגות משתמשים ולמידה בסביבות מציאות מדומה, משחוק וחשיבה משחקית, גיימיפיקיישן. ראש המרכז הישראלי של איגוד חוקרי משחקים דיגיטליים העולמי. מייסד ג'וּלוּת juloot יועץ לארגונים, חברות הייטק וסטארטאפים בעיצוב ופיתוח משחקים ופתרונות גיימיפיקציה.

גיימינג בראש היא פינה כמעט יומית עם ד״ר חנן גזית חוקר גיימינג, משחקולוג מומחה לחשיבה משחקית ומייסד ג׳וּלוּת. הצטרפו פייסבוק | קבוצת וואטסאפ | ערוץ טלגרם | גילוי נאות | חפשו 'משחוק העתיד' בספוטיפיי, אייטונס אפל / גוגל פודקאסטס והאזינו בכל זמן שתבחרו קישור | אהבת את הפוסט? להרשמה לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים כאן | להזמנת הרצאה (גם מקוונת) קישור | לקביעת פגישת ייעוץ ו/או שת"פ עסקי כאן



*ההרצאה ממושחקת וכוללת הפעלות אינטראקטיביות עם המשתתפים בעזרת סמארטפונים. למוזמנים בלבד.

דילוג לתוכן