משחוק הבלוג

Gamification גיימיפיקיישן חדשות מישחוק

הרשמ/י לניוזלטר שלנו וקבל/י במייל את כל החדשות, החידושים והקמפיינים הבולטים פלוס הטבות בלעדיות – שיווק דיגיטלי מתקדם מניע לפעולה מהנאה עם אפליקציות גיימיפיקיישן

 

juloot interactive סוכנות שיווק דיגיטלי מתקדם

 Gamification לקט חדשות גיימיפיקיישן זה מישחוק 

לכבוד יום האהבה ליקטנו עבורך חמש אפליקציות וגם קמפיין חג אהבה בכוס קפה אחד, מה אפשר ללמוד מהמשחק קאנדי קראש להנעת עובדים ולקוחות לפעולה מהנאה  בארגונים ומשאבי אנוש, האם פרסום מובייל בפייסבוק עובד? כמה טיפים למנהלי מדיה חברתית ואיך לעודד פעילות גופנית בקרב ילדים עם גיימיפיקיישן


love day apps

חמש אפליקציות לכבוד יום חג האהבה

להמשך קריאה


גיימיפיקיישן בחברות וארגונים (Gamification) :קאנדי קראש של משאבי אנוש

גיימיפיקיישן בארגונים: קאנדי קראש משאבי אנוש

גיימיפיקיישן או מישחוק בעברית הוא “שילוב מנגנוני משחקים בסביבות שאינן משחק בהגדרה (למשל: מוצר, שירות, אפליקציה, קהילה, ארגון) כדי להניע לפעולה, לעודד מעורבות ועקביות בתהליך ופתרון בעיות”. מה אפשר ללמוד מקאנדי קראש למשאבי אנוש

להמשך קריאה


גרף עליית מניית פייסבוק / גוגל / אפל / טוויטר באחוזים בנאסדק שנת 2013

מניית פייסבוק משחקת אותה בנאסדק

מניית פייסבוק שוברת שיאים בנאסדק. מתחילת השנה היא עלתה ב 97.1% אחוזים! 53% אחוזים מכל ההכנסות של פייסבוק מפרסום ברבעון האחרון התקבלו מערוצי מודעות סלולר וטאבלטים. פייסבוק פרסום מובייל שעובד

להמשך קריאה


אפליקציות נבחרות Gamification Digital Marketing apps

אפליקציות נבחרות Digital Marketing apps

 צפו בתיק עבודות נבחרות שלנו בעיצוב ופיתוח אפליקציות שיווק דיגיטלי מתקדם קמפיינים, גיימיפיקיישן, אפליקציות משחקים, עיצוב ובניית אתרים, מסעות פרסום ושיווק ממומן ועוד. שתפו ולייקקו

 להמשך קריאה


שיווק דיגיטלי אפקטיבי לעסקים: 3 טיפים למנהלי מדיה חברתית

שיווק דיגיטלי לעסקים: טיפים למנהלי מדיה חברתית

.הצרכנים הרבה יותר מודעים היום ואקטיביים עוד לפני היציאה לקניה. האם העסק שלך מוכן לזכות ברגע האמת של הצרכנים? האם העסק שלך נוכח בזירות השיווק   הדיגיטלי בסושיאל מדיה? שלושה טיפים למנהלי מדיה חברתית

להמשך קריאה


עידוד פעילות גופנית של ילדים עם גיימיפיקיישן במקום קמפיין מבוסס רגשות אשם

עידוד פעילות גופנית של ילדים עם גיימיפיקיישן במקום קמפיין מבוסס רגשות אשם

הפוסט של השף חיים כהן בפייסבוק שתוקף חזיתית את קמפיין שלטי חוצות נגד השמנת יתר של ילדים קיבל עד כה 10,570 לייקים, 2,297 שיתופים ו 850 תגובות ופתח דיון ציבורי סוער גם בתקשורת ובמהדורות החדשות. האם זה שווה את המחיר

להמשך קריאה

 גיימיפיקיישן זה מישחוק: כל החדשות על שיווק דיגיטלי ניו-מדיה מתקדם עם אפליקציות מניעים לפעולה מהנאה