מאמרים

מִשׂחוּק מותגים וארגונים

גיימיפיקיישן השבוע:

גיימיפיקיישן השבוע: משחוק של מותגים וארגונים – החדשות, הסיפורים והמגמות שמנהלים צריכים להכיר:

 מה זה מִשׂחוּק? Gamification

שילוב מנגנוני משחקים  וחשיבה משחקית בדברים שאינם משחקים בהגדרתם כדי להניע את המשתתפים לפעולה מהנאה, לעודד אינגייג'מנט ונאמנות ולסייע בפתרון בעיות (גזית, 2011). מותגים מובילים בארץ ובעולם מגבירים את השקעתם בפיתוח ושילוב גיימיפיקיישן תוך שימוש /בסושיאל מדיה, מובייל ואפליקציות מבוססות  מיקום לפרסום וקידום מכירות אפקטיבי.

להזמנת הרצאה (בזום) קישור | לקביעת פגישת ייעוץ ו/או שת"פ עסקי קישור | הצטרפו לערוץ גיימינג בראש טלגרם | תנו לייק ב פייסבוק | האזינו לפודקאסט גיימינג בראש בכל זמן שתבחרו כאן או דרך ספוטיפיי, אייטונס אפל או גוגל פודקאסטס | אהבתם את הפוסט? הרשמו לניוזלטר כאן