משחוק הבלוג

קניות באקסטרים זה מִשׂחוּק השבוע

איך חווית השופינג מתחברת עם תרבות הגיימינג ששולטת בדרום קוריאה: חברת ציוד וביגוד בינלאומית מישחקה את זה לאקסטרים. גיימיפיקציה משחוק השבוע בא לקונים בחנות הבגדים בהפתעה. חוקי המשחק פשוטים אך האופרציה של בניית מרחב המשחקי וניהולו בפועל מעוררים השראה.

The North Face ‘Never Stop Exploring’ Extreme Shopping Game

לדעת ד”ר חנן גזית שירצה בוועידת המכירות 2015 על אפליקציות גיימיפיקציה: “משחקים משולבים יותר ויותר בשיווק ואפליקציות גיימיפיקיישן הופכים למדיום שיווקי מוביל

“Mind the games. Gamify marketing is the new normal.”

(gamification) מִשׂחוּק

מִשׂחוּק או גיימיפיקציה באנגלית מוגדרת כשילוב מנגנוני משחקים וחשיבה משחקית בדברים שאינם משחקים בהגדרתם כדי להניע את המשתתפים לפעולה מהנאה, לעודד אינגייג’מנט ונאמנות ולסייע בפתרון בעיות (גזית, 2011). מותגים מובילים בארץ ובעולם מגבירים את השקעתם בפיתוח ושילוב גיימיפיקיישן תוך שימוש /בסושיאל מדיה, מובייל ואפליקציות מבוססות  מיקום לפרסום וקידום מכירות אפקטיבי. ג’וּלוֹת אִינְטֶרְאַקְטִיב סוכנות ניו-מדיה בראשות ד”ר חנן גזית מתמחה במתן שירותי עיצוב – פיתוח – ייעוץ אפליקציות ופתרונות גיימיפיקיישן (משחוק) עבור מותגים, ארגונים, חברות סטארט-אפים ומפתחי אפליקציות.

סמס/י “גולות” לטל’ 058-4777800 / ניתן למלא הפרטים בטופס ונחזור אליך בהקדם האפשרי

צרו קשר

 הקליק/י פה להרשמה לניוזלטר שלנו וקבל/י במייל מידע, חדשות והטבות בלעדיות תחום שיווק דיגיטלי מתקדם עם אפליקציות גיימיפיקיישן

 

The gamification Nation weekly is brought to you by juloot interactive gamification new media agency