בלוג ג'וּלוּת

הרצאה: משחוק מותגים להצלחה

מִשׂחוּק מותגים

7 דוגמאות של מותגים שמשחקים אותה להצלחה הוצגו על ידי ד"ר חנן גזית למנהלים במסגרת קורס מדיה חברתית למנהלים בכירים שהתקיים ברקאנטי הפקולטה לניהול של אוניברסיטת תל-אביב.

הקליקו על הכפתור הצהוב STAR 👆 לצפיה

(gamification) מִשׂחוּק

משחוק, גיימיפיקיישן באנגלית הוא שילוב מנגנוני משחקים, עקרונות וחשיבה משחקית בכל דבר שאינו משחק בהגדרה, במטרה להניע יוזים/ לקוחות/ עובדים לפעולה בהנאה, לעודד אינגייג'מנט ולהגביר נאמנות (גזית, 2011).

חברות עסקיות מובילות בארץ ובעולם משתמשות בפתרונות משחוק וטכנולוגיות גיימינג כדי להגביר החשיפה, הפרסום וקידום המכירות של מותגים בדרכים כיפיות.  

—-

The gamification nation have change and evolve tremendously since our gamification for brands unlocked workshop. Dr. Hanan Gazit, juloot Founder present 7 best Gamification for Brands case studies for executives. Followed by an Hands-On gamification workshop

The art of game-thinking design is to win your costumers attention, engagement and boost their loyalty

Dr. Hanan Gazit Ph.D
ד"ר חנן גזית

ד"ר חנן גזית חוקר גיימינג, מרצה, משחקולוג. מומחה בניתוח התנהגות משתמשים ולמידה בסביבות מציאות מדומה, משחוק וחשיבה משחקית, גיימיפיקיישן. ראש המרכז הישראלי של איגוד חוקרי משחקים דיגיטליים העולמי. מייסד ג'וּלוּת juloot יועץ לארגונים, חברות הייטק וסטארטאפים בעיצוב ופיתוח משחקים ופתרונות גיימיפיקציה.

גיימינג בראש היא פינה כמעט יומית עם ד״ר חנן גזית חוקר גיימינג, משחקולוג מומחה לחשיבה משחקית ומייסד ג׳וּלוּת. הצטרפו פייסבוק | קבוצת וואטסאפ | ערוץ טלגרם | גילוי נאות | חפשו 'משחוק העתיד' בספוטיפיי, אייטונס אפל / גוגל פודקאסטס והאזינו בכל זמן שתבחרו קישור | אהבת את הפוסט? להרשמה לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים כאן | להזמנת הרצאה (גם מקוונת) קישור | לקביעת פגישת ייעוץ ו/או שת"פ עסקי כאן

דילוג לתוכן