משחוק הבלוג

גיימפיקיישן ברשת זה משחוק ניוזלטר יוני 2013

כל החדשות חמות על שיווק דיגיטלי מתקדם עם אפליקציות משחוק -גיימיפיקיישן, אפליקציות פייסבוק, משחקים, קמפיינים סושיאל קרוס-מדיה ועיצוב אתרים מגניבים. הפעם: קמפיין תחרות צילום עם אפליקציית פייסבוק ואינסטגרם, וידאו אינסטגרם ככלי שיווק דיגיטלי אפקטיבי,  מחקר גיימיפיקיישן במקומות עבודה,  גיימפיקיישן יזמת אובמה לשיפור איכות חיים, קמפיין שווה זהב של קוקה-קולה, תובנות מהרצאה וסדנה משחוק של מותגים למנהלים בכירים ואירועים קרובים:

בית הספר למחול דאנס אלמה וארנון עולה עם קמפיין תחרות צילום במסגרת מופעי מחול הקיץ. התמונות היפות ביותר ייצאו מהאינטרנט ויוצגו בתערוכה בסטודיו – יהיה מגניב

קמפיין תחרות צילום דאנס אלמה וארנון באינסטגרם ופייסבוק

קמפיין תחרות צילום דאנס אלמה וארנון באינסטגרם ופייסבוק

סושיאל מדיה גיימיפיקיישן | התמונה החדשה היא וידאו אינסטגרם

למעלה מחמישה מיליון וידאוקליפים הועלו בשעות הראשונות של השקת תוסף יצירת וידאוקליפ קצר באפליקציית אינטסגרם. וידאוקליפ אינסטגרם הוא כלי שיווק דיגיטלי אפקטיבי מאד שמעודד את החיבור (אינג’מנט) של האנשים עם מותגים. קליפ חברת אי-ביי דוגמה אחת מתוך רבות שאהבנו

עיצוב פלטפורמות גיימיפיקיישן של ארגונים 

ג’ים ספאט מחברת סאפ מתאר שתי מערכות גיימיפיקיישן לשיפור פעילות עובדים בארגונים וזוכה מאיתינו בנקודות על זה !-) לינק

 BidSpot Cares גיימיפיקיישן וקבוצת מיאמי-היט

מה הקשר בין גיימיפיקיישן לבין כוכבי האנ.בי.איי? אתר ביד-ספוט מחבר בין סלבס לבין עמותות למטרות צדקה ורווחה. שילוב סושיאל מדיה ומנגנוני גיימיפקיישן מעודדים את ציבור הגולשים לתרום לצדקה. אירוע ראשון עם כוכב האנ.בי איי מריו צ’אלמרס מקבוצת מיאמי-היט אלופת האנ.בי.איי הטריה התקיים החודש, היה מקסים

 מחקר: משחקים במקומות עבודה

שני חוקרים מאוניברסיטת פן בפילדלפיה ערכו מחקר על גיימיפקיישן במקומות עבודה. הממצאים מראים שלפעילות משחקית יש אפקט חיובי על העבודה אבל רק בתנאי ש… הקליקו על הלינק להמשך קריאה ותשלימו האתגר

 אפליקציה שעוזרת לך ללכת לאיבוד – וויז בהפוכה

החודש פרסמנו בבלוג על אפליקציה משחקית שהולכים אתה לאיבוד… המקום שממנו מתחילה חשיבה יצירתית מחוץ לקופסה 

סיפור טוב שווה זהב

קמפיין זוכה פרס אריה הזהב לא השאיר אף אחד פה אדיש. קוקה-קולה באמצעות משרד הפרסום לאו ברנט העולמי מצליחים לרגש ולחבר בין אנשים במקום שהפוליטיקה מצליחה הרבה פחות. איפה? פקיסטאן והודו.. שם המשחק הוא יצירת סיפור טוב ואינג’מנט משולב אינטראקטיב וחוויית משתמש כיפית אינטואיטיבית. אהבנו

בריא יותר @KEAS to Gamify OBAMACARE

החודש צייצנו ב#טוויטר שחברת קייאס נבחרה לשלב גיימיפיקיישן במיזם של מישל אובמה וזכתה בתקציב של שמונה מליון דולאר. שאפו

עיצוב גיימיפיקיישן של מותגים: סדנה למנהלי שיווק בכירים

כמה תובנות מהרצאה וסדנה למנהלי שיווק בכירים על עיצוב גיימיפיקיישן מניע לפעולה מהנאה. פוסט מסכם על איך מישחקנו את ההרצאה והסדנה עם אפליקציה ומה למדנו מזה יפורסם בהמשך

אירועים קרובים

  7-20.7

 קמפיין תחרות צילום באינסטגרם ופייסבוק של דאנס אלמה וארנון

23-25.7

סדנה בינלאומית ליזמים בקמפוס גוגל תל-אביב STARTUPLIVE 

צרו קשר

 

הקליק/י פה להרשמה לניוזלטר שלנו וקבל/י במייל מידע, חדשות והטבות בלעדיות תחום שיווק דיגיטלי מתקדם עם אפליקציות משחוק – גיימיפיקיישן.