משחוק הבלוג

Gamification של מעבר החצייה מִשׂחוּק השבוע

מִשׂחוּק זה גיימיפיקיישן השבוע: מעבר חצייה

 אף אחד לא אוהב לחכות במעבר חצייה. עובדה. איך הופכים את מעבר החצייה לבטוח יותר עבור הולכי הרגל? גיימיפיקצייה של האיש העומד ברמזור האדום הופכת את זמן ההמתנה לחוויה אינטראקטיבית כיפית. יישום אפשרי: בארץ שלבו את מיטב המוזיקה המזרחית / איתור מועמדים לתוכנית הריאליטי רוקדים עם כוכבים

smart’s dancing traffic light app מאפשרת להולכי הרגל גם לבחור את סוג השיר שייתנגן בזמן ההמתנה – ריקוד במעבר החצייה

dancing street light design app

(gamification) מִשׂחוּק

מִשׂחוּק או גיימיפיקציה באנגלית מוגדרת כשילוב מנגנוני משחקים וחשיבה משחקית בדברים שאינם משחקים בהגדרתם כדי להניע את המשתתפים לפעולה מהנאה, לעודד אינגייג’מנט ונאמנות ולסייע בפתרון בעיות (גזית, 2011). מותגים מובילים בארץ ובעולם מגבירים את השקעתם בפיתוח ושילוב גיימיפיקיישן תוך שימוש /בסושיאל מדיה, מובייל ואפליקציות מבוססות  מיקום לפרסום וקידום מכירות אפקטיבי. ג’וּלוֹת אִינְטֶרְאַקְטִיב סוכנות ניו-מדיה בראשות ד”ר חנן גזית מתמחה במתן שירותי עיצוב – פיתוח – ייעוץ אפליקציות ופתרונות גיימיפיקיישן (משחוק) עבור מותגים, ארגונים, חברות סטארט-אפים ומפתחי אפליקציות.

סמס/י “גולות” לטל’ 058-4777800 / ניתן למלא הפרטים בטופס ונחזור אליך בהקדם האפשרי

צרו קשר

 הקליק/י פה להרשמה לניוזלטר שלנו וקבל/י במייל מידע, חדשות והטבות בלעדיות תחום שיווק דיגיטלי מתקדם עם אפליקציות גיימיפיקיישן

 

The gamification Nation weekly is brought to you by juloot interactive gamification new media agency