מאמרים

משחקים במקלחת

ישראל חווה משבר במשק המים. הכנרת מתייבשת. איך אפשר לחסוך מים? דמיינו סיטואציה שבה אתם מתחרים עם חברים על… זמן מקלחת! איך לא חשבו על זה קודם?

יישומים אפשריים: בתי מלון יערכו תחרויות נושאות פרסים לחוסכים המצטיינים, קמפיין "ישראל מתייבשת" משחקי. סלוגן: "ישראל משחקת אותה בין הטיפות".

במקום קנסות, החוסכים המצטיינים יקבלו פרסים, עיטורים והכרה כחסכנים מובילים. בדך זו מעודדים שינוי התנהגותי לטובה באמצעות שימוש בגיימיפיקציה – משחוק.

Start Gamify your Shower with friends

מהו משחוק (gamification)?

שילוב מנגנוני משחקים  וחשיבה משחקית בדברים שאינם משחקים בהגדרתם כדי להניע את המשתתפים לפעולה מהנאה, לעודד אינגייג'מנט ונאמנות ולסייע בפתרון בעיות (גזית, 2011). מותגים מובילים בארץ ובעולם מגבירים את השקעתם בפיתוח ושילוב גיימיפיקיישן תוך שימוש /בסושיאל מדיה, מובייל ואפליקציות מבוססות  מיקום לפרסום וקידום מכירות אפקטיבי. 

להזמנת הרצאה (בזום) קישור | לקביעת פגישת ייעוץ ו/או שת"פ עסקי קישור | הצטרפו לערוץ גיימינג בראש טלגרם | תנו לייק ב פייסבוק | האזינו לפודקאסט גיימינג בראש בכל זמן שתבחרו כאן או דרך ספוטיפיי, אייטונס אפל או גוגל פודקאסטס | אהבתם את הפוסט? הרשמו לניוזלטר כאן

קרדיט תמונת שער – Cover pic credit: Shannon Kringen / flickr

This Gamification Candy is brought to you by juloot