מאמרים

גיימיפיקיישן של טניס

קמפיין משחק טלוויזיה של חברת קיה מפתיע יותר מהדחת סרינה ווילאמס מאליפות אוסטרליה הפתוחה.

גיימיפיקציה של אירועי ספורט גדולים בטלוויזיה הופך אותך  מצופה פסיבי למשתתף פעיל ומעורב. ENGANGED!

בקמפיין יצרו אפליקציה שהופכת את מכשיר הסמארטפון שלך למשחק טניס בטלוויזיה, כמו משחק טניס בקונסולה Wii.

קמפיין קרוס-מדיה אינטראקטיב זה מייצג את המגמה בקרב מפרסמים לשלב כיף גם במדיות פרסום מסורתיות. שאפו לחברת קיה נותנת החסות הרשמית של אליפות אוסטרליה הפתוחה

מנסה לענות על חבטות ההגשה האמתניות של סאם גרוט עם אייפון מול הטלוויזיה
כדי לזכות במכונית קיה חדשה? זהירות שלא יגמר בוואי וואי, הלכה הטלוויזיה!

משחוק (גיימיפיקיישן באנגלית) מוגדר כ"שילוב מנגנוני משחקים בדברים שאינם משחקים בהגדרתם כדי להניע את המשתתפים לפעולה מהנאה, לעודד אינגייג'מנט ונאמנות ולסייע בפתרון בעיות". מותגים מובילים בארץ ובעולם מגבירים את השקעתם בפיתוח ושילוב גיימיפיקיישן תוך שימוש בסושיאל מדיה, מובייל ואפליקציות מבוססות מיקום לפרסום וקידום מכירות אפקטיבי

מתוך ההרצאה 'גיימיפיקיישן של מותגים' בהנחיית ד״ר אלחנן גזית

להזמנת הרצאה (בזום) קישור | לקביעת פגישת ייעוץ ו/או שת"פ עסקי קישור | הצטרפו לערוץ גיימינג בראש טלגרם | תנו לייק ב פייסבוק | האזינו לפודקאסט גיימינג בראש בכל זמן שתבחרו כאן או דרך ספוטיפיי, אייטונס אפל או גוגל פודקאסטס | אהבתם את הפוסט? הרשמו לניוזלטר כאן