משחוק הבלוג

קמפיין גיימיפיקיישן של קיה מפתיע יותר מההדחה של סרינה וויליאמס מאליפות אוסטרליה הפתוחה

קמפיין משחק טלוויזיה עם אייפון של חברת קיה מפתיע יותר מההדחה של סרינה וויליאמס מאליפות אוסטרליה הפתוחה הבוקר. גיימיפיקיישן או מישחוק של אירועי ספורט גדולים בטלוויזיה הופך אותך הצופה הפסיבי למשתתף אקטיבי עם אפליקציה שהופכת את מכשיר הסמארטפון / אייפון שלך למשחק טניס בטלוויזיה כמו משחק קונסולה ווי. קמפיין קרוס-מדיה אינטראקטיב זה מייצג את המגמה בקרב מפרסמים לשלב כיף גם במדיות פרסום מסורתיות. שאפו לחברת קיה נותנת החסות הרשמית של אליפות אוסטרליה הפתוחה

מנסה לענות על חבטות ההגשה האמתניות של סאם גרוט עם אייפון מול הטלוויזיה
כדי לזכות במכונית קיה חדשה? זהירות שלא יגמר בוואי וואי, הווי הזה גמר לי על הטלוויזיה

גיימיפיקיישן או מישחוק מוגדר כ”שילוב מנגנוני משחקים בדברים שאינם משחקים בהגדרתם כדי להניע את המשתתפים לפעולה מהנאה, לעודד אינגייג’מנט ונאמנות ולסייע בפתרון בעיות”. מותגים מובילים בארץ ובעולם מגבירים את השקעתם בפיתוח ושילוב גיימיפיקיישן תוך שימוש בסושיאל מדיה, מובייל ואפליקציות מבוססות מיקום לפרסום וקידום מכירות אפקטיבי

מתוך ההרצאה ״גיימיפיקיישן של מותגים: מניעים לפעולה מהנאה״ בהנחיית ד״ר חנן גזית לפרטים סמס/י את המילה פאן לטל׳ 058-4777800 או מלא/י הפרטים בטופס ונחזור אליך בהקדם האפשרי
הרשמ/י לניוזלטר שלנו קבל/י במייל חדשות והטבות בלעדיות – שיווק דיגיטלי מתקדם מניע לפעולה מהנאה עם אפליקציות