משחוק הבלוג

סיכום מערכת בחירות 2013 פייסבוק קמפיין יאיר לפיד – יש עתיד

סיכום בחירות 2013 ברשתות מדיה חברתיות: העם אמר את דברו על קיר פייסבוק

יאיר לפיד – יש עתיד המנצח הגדול  בזירת הרשתות החברתיות המובילה פייסבוק ובבחירות – העם אמר את דברו. 
Lapid SocialMedia Campaignלמרות הבאזז בפייסבוק וביו-טיוב מפלגת ארץ חדשה הצביעו “ז” לא עברה את אחוז החסימה. מפלגת מרץ התחזקת במדד ההשפעה החברתית –  מצייצת חזק הרבה יותר בטוויטר. הבית היהודי בראשות נפתלי בנט לא בתמונה של מדד ההשפעה ברשתות מדיה חברתיות אבל התחזק בפועל
מדד ההשפעה ברשתות מדיה חברתיותKLOUT לא הצליח לתפוס את המגמות האמיתייות. גם חברות ניתור מדיה חברתית ישראליות נוספות לא הצליחו לנבא במדויק את השינוי וההפתעה בתוצאות הבחירות. העם אמר את דברו …על קיר פייסבוק.

מסקנה:

פייסבוק רשת המדיה החברתית המובילה בישראל שינתה את השיח והדיאלוג הפולטי בין נבחרי העם והציבור. הולכים על קמפיין בחירות לכנסת או על קמפיין בחירה במותג / עסק שלך?

שבעה טיפים ליישום קמפיין פייסבוק אפקטיבי שלמדנו מזה:

 1. מסר חד עם ערכים אמיתיים!

 2. דיאלוג במקום ספינים תקשורתיים!

 3. אינטראקציה מתמשכת ועקבית במקום זבנג וגמרנו!

 4. מסר ברור ופשוט רצוי בתמונה / קליפ!

 5. סטוטס מניע לפעולה עם אפליקציה מתאימה!

 6. שקיפות וכנות!

 7. אומץ להגיד אמת גם אם זה לא נעים! 

 בבהצלחה! 

עוד בנושא:

הרצאה: Social Obama Style סושיאל קמפיין הבחירות של ברק אובמה והזירה הפוליטית בישראל.