מאמרים

גיימיפיקציה של קניות באקסטרים

איך הופכים קניית מעיל לחווית אקסטרים? תרבות הגיימינג בדרום קוריאה הביאה את חברת האופנה הבינלאומית להקים מתחם משחק בחנות בגדים. המשחק הוא יחסית פשוט, אבל זה לא מפחית מעצמת ההפתעה וחווית ה WOW של הקונים. מעורר השראה!

The North Face ‘Never Stop Exploring’ Extreme Shopping Game

לדעת ד"ר חנן גזית שהרצה בוועידת המכירות 2015 על אפליקציות גיימיפיקציה: "משחקים משולבים יותר ויותר בשיווק ואפליקציות גיימיפיקיישן הופכים למדיום שיווקי מוביל

"Mind the games. Gamify marketing is the new normal."

(gamification) מִשׂחוּק

מִשׂחוּק או גיימיפיקציה באנגלית מוגדרת כשילוב מנגנוני משחקים וחשיבה משחקית בדברים שאינם משחקים בהגדרתם כדי להניע את המשתתפים לפעולה מהנאה, לעודד אינגייג'מנט ונאמנות ולסייע בפתרון בעיות (גזית, 2011). מותגים מובילים בארץ ובעולם מגבירים את השקעתם בפיתוח ושילוב גיימיפיקיישן תוך שימוש /בסושיאל מדיה, מובייל ואפליקציות מבוססות  מיקום לפרסום וקידום מכירות אפקטיבי.

This Gamification Candy is brought to you by juloot

להזמנת הרצאה (בזום) קישור | לקביעת פגישת ייעוץ ו/או שת"פ עסקי קישור | הצטרפו לערוץ גיימינג בראש טלגרם | תנו לייק ב פייסבוק | האזינו לפודקאסט גיימינג בראש בכל זמן שתבחרו כאן או דרך ספוטיפיי, אייטונס אפל או גוגל פודקאסטס | אהבתם את הפוסט? הרשמו לניוזלטר כאן