מאמרים

גיבורי האוקיינוסים

גיימינג בראש 65# עם ד"ר חנן גזית: גיבורי האוקיינוסים

יום האוקיינוסים העולמי שמח! בימים אלה אני מוביל פרויקט פיתוח משחק מציאות מדומה שמטרתו להעלות את המודעות בקרב ילדים ובני נוער לגבי בעיית הפלסטיק – זיהום האוקיינוסים.

65_GamingBarosh
גיימינג בראש 65 גיבורי האוקיינוסים

מדובר באתגר עיצוב ופיתוח של משחק כיפי, שמדמה צלילה בים, לחימה במזהמים וגם מידול של תנועת בעלי החיים שמאכלסים את האוקיינוס בעזרת בינה מלאכותית. בשוק כבר קיימים משחקי מציאות מדומה בנושא. צפו:

עיצוב ופיתוח משחק מציאות מדומה היא משימה קשה, אבל קשה לא פחות ואולי אפילו יותר ללכוד ולעבד את העולם הממשי לתוך סביבת מציאות מדומה ממוחשבת, במיוחד כשהסביבה מכילה אובייקטים שנעים כל הזמן בכיוונים שונים ולא צפויים.

אוקולוס חברת טכנולוגיות מציאות מדומה של פייסבוק בשיתוף עם חברת פוריה האוסטרלית וקרן החיות העולמית (Wildlife Foundation) משיקים היום את אקוספרה, אוסף סרטי תיעוד טבעיים שצולמו בתלת מימד ברזולוציה גבוהה שעובדו והומרו לתוך סביבת מציאות מדומה תלת ממדית.

"סרטי אימרסיב 180 מעלות במציאות מדומה זה כמו קולנוע איימקס תלת ממדי פרטי ואישי, באיכות ורזולוציה מדהימה. חובשים את קסדת אוקולוס ריפט וצוללים לתוך עולמות חדשים".

מה זה אימרסיב Immersive?

שלושת הפרקים הראשונים של אקוספרה כוללים את הסוואנות של קניה, הג'ונגל של מלזיה, ושוניות חוף האלמוגים של אינדונזיה. הם זמינים להורדה בנפרד בתוך אפליקציית Ecosphere בחנות Oculus החל מהיום חינם. לינק להורדה

יום האוקיינוסים העולמי,
יום האוקיינוסים העולמי

לרגל יום האוקיינוסים העולמי, ארגנו אנשי הים התיכון – Mediterranean People ערב של הרצאות לייב בפייסבוק.

נתראה בים!