ראיתם את הסרט התיעודי Second Skin? הסרט משנת 2008 עוקב אחר חייהם של שבעה אנשים כשהם צוללים לתוך עולם ה-MMORPG (משחקים מקוונים מרובי משתתפים) ומפתחים את העצמי הווירטואלי שלהם (Virtual (Augmented Self.
I've got you under my skin. Virtually.
הסרט התיעודי מתמקד בהשפעה של עולמות וירטואליים כמו World of Warcraft, EverQuest, EverQuest II ו-Second Life על חייהם IRL (בחיים האמיתיים). מומלץ.
תכירו את ESKIN (עור אלקטרוני) פרויקט המחקר והפיתוח של פרופסור ג'רום ג'ונג מ-POSTECH (אוניברסיטת פוהאנג למדע וטכנולוגיה) בדרום קוריאה, במימון ותמיכת קרן המדע והטכנולוגיה של חברת סמסונג. המטרה העיקרית של הפרויקט היא לחקות בשלמות את תפקוד העור האנושי ולחברו כממשק שליטה ובקרה דיגיטלי.
לממשק החדשני הזה יש פוטנציאל עצום ליישומים רפואיים ולתעשיית הפורנו. לדוגמה, סרטון וידאו שנערך לאחרונה על ידי Samsung News מראה כיצד ESKIN יכול לשפר את בריאותם של המטופלים מפצעי לחץ.
בנוסף לשימוש בראייה ובשמיעה, נשתמש בחוש המישוש (Haptic) כאשר אנו משחקים VR/משחקי וידאו או חיים ועובדים עם האווטרים התלת-ממדיים שלנו ב- Metaverse.
איך תרגיש צניחה חופשית עם אווטאר ב-Fortnite בזמן שאתה לובש את ה-ESKIN שלך? התחושה של לגעת בידיים ולחבק את החברה או החבר שלך באמצעות ESKIN? איך ההרגשה לתת אגרוף לפרצוף של הבוס המעצבן שלך או ללחוץ ידיים לרובוט בעל מגע אנושי?
דמיינו איזה אינסוף אפשרויות של יישומי ESKIN נפתחות בפנינו.
אני מזמין אתכם לדמיין את סוגי החוויות האימרסיביות החדשות שנוכל לפתח עבור משתמשים/שחקנים עם ESKIN.
ד"ר אלחנן גזית עוזר למנהלים ועובדים בארגונים, חברות, סטארטאפים, הורים לילדים ואנשי חינוך ליישם את גישת אינטליגציה משחקית בעידן הבינה המלאכותית לצמיחה עסקית והעצמה אישית. הגישה שפיתח מבוססת על למעלה מ- 20 שנות מחקר, פיתוח וניסיון מקצועי. אלחנן הוא מומחה להתנהגות משתמשים ולמידה בסביבות מציאות מדומה ומשחקים, מראשוני חוקרי משחקי הווידאו בעולם וממקימי תעשיית המטאוורס בארץ. אלחנן ייסד ומנכ"ל את מטא-וורסנס בע"מ, החברה הראשונה בישראל שהציעה לארגונים עולמות וירטואליים להדרכה ולמידה עם אווטארים. יוצר תוכן ומנחה את הפודקאסט אינטליגנציה משחקית בעידן ה – AI ואת MetaYeda.
קרדיט סרטון: סמסונג