הרצאה למנהלי שיווק בכירים על גיימיפיקיישן של מותגים משולבת סדנה, בהנחיית ד"ר אלחנן גזית, מייסד ג'וּלוּת, התקיימה בלה"ב בבית הספר לניהול על שם ראקנאטי באוניברסיטת תל-אביב.
חברות וארגונים מובילים בארץ ובעולם מגבירים את השקעתם בפיתוח, עיצוב ושילוב גיימיפיקיישן במותגים, שירותים מתוך הכרה בפוטנציאל העסקי של התחום.
המשתתפים נחשפו לטרנדים ולחידושים הבולטים בתחום. הוצגו אפליקציות וקייס סטאדיס. מתוכה בחרתי לשתף ב חמש תובנות בעיצוב גיימיפיקיישן אפקטיבי
על פי המחקר במדעי ההתנהגות והמוח משחק הינו הכרחי להתפתחות ושיכלול מיומנויות והעצמה אישית
TED TALKS סטיוארט בראון: משחק הוא לא סתם כיף – הוא חיוני
אחת המגמות המובילות בשיווק דיגיטלי מתקדם הוא מתן עיטורים, פרסים ונקודות למשתמשים על ביצוע פעולות. לטווח ארוך זה לא יחזיק, מאחר שכל אלה מבוססים על מוטיבציה חיצונית. עיצוב משחוק אפקטיבי כולל מנגנוני משחקים מתאימים ומערכת גמולים שמניעה לפעולה על בסיס מנועי מוטיבציה פנימית
מִשׂחוּק (גיימיפיקיישן באנגלית) מוגדר כשילוב מנגנוני משחקים וחשיבה משחקית בדברים שאינם משחק בהגדרה במטרה להניע את הממשתמשים לפעולה מהנאה, לעודד אינגייג'מנט ונאמנות ולסייע בפתרון בעיות (גזית, 2011).
ד"ר אלחנן גזית עוזר למנהלים ועובדים בארגונים, חברות, סטארטאפים, הורים לילדים ואנשי חינוך ליישם את גישת אינטליגציה משחקית בעידן הבינה המלאכותית לצמיחה עסקית והעצמה אישית. הגישה שפיתח מבוססת על למעלה מ- 20 שנות מחקר, פיתוח וניסיון מקצועי. אלחנן הוא מומחה להתנהגות משתמשים ולמידה בסביבות מציאות מדומה ומשחקים, מראשוני חוקרי משחקי הווידאו בעולם וממקימי תעשיית המטאוורס בארץ. אלחנן ייסד ומנכ"ל את מטא-וורסנס בע"מ, החברה הראשונה בישראל שהציעה לארגונים עולמות וירטואליים להדרכה ולמידה עם אווטארים. יוצר תוכן ומנחה את הפודקאסט אינטליגנציה משחקית בעידן ה – AI ואת MetaYeda.
להזמנת הרצאה (בזום) קישור | לקביעת פגישת ייעוץ ו/או שת"פ עסקי קישור | הצטרפו לערוץ גיימינג בראש טלגרם | תנו לייק ב פייסבוק | האזינו לפודקאסט גיימינג בראש בכל זמן שתבחרו כאן או דרך ספוטיפיי, אייטונס אפל או גוגל פודקאסטס | אהבתם את הפוסט? הרשמו לניוזלטר כאן