משחוק הבלוג

איך הצליחה איקאה לפרסם את קטלוג 2014 עם קמפיין אינסטגרם

צלם עם סמארטפון מהקטלוג שלנו ושתף עם תגית באינסטגרם ואולי תזכה בפריט הקטלוג שצילמת
אתגר שבועי. זוכה אחד כל שבוע. קמפיין סושיאלמדיה משולב מנגנוני משחקים הכי פשוט. פשוט עובד. איקאה. שאפו

מישחוק -גיימיפיקיישן מוגדר כ”שילוב מנגנוני משחקים בדברים שאינם משחקים בהגדרתם כדי להניע את המשתתפים לפעולה מהנאה, לעודד אינגייג’מנט ונאמנות ולסייע בפתרון בעיות”. חברות וארגונים מובילים בארץ ובעולם מגבירים את השקעתם בפיתוח, עיצוב ושילוב גיימיפיקיישן במותגים, שירותים מתוך הכרה בפוטנציאל העסקי של התחום.

למידע ופרטים נוספים על הרצאה וסדנה בנושא עיצוב משחוק – גיימיפיקיישן מניעים לפעולה מהנאה בהנחיית ד”ר חנן גזית

סמס/י “משחוק” לטל’ 058-4777800 או התקשרי/י כעת Tel: 058-4777-800 בנוסף, תוכל/י למלא הפרטים בטופס ונחזור אליך בהקדם האפשרי

צרו קשר

אודות מנחה הסדנה ד”ר חנן גזית
מייסד ומנכ”ל ג’וּלוֹת אִינְטֶרְאַקְטִיב סוכנות ניו-מדיה גיימיפיקיישן שיווק דיגיטלי מתקדם. חוקר, מרצה באקדמיה ויועץ לחברות היי-טק וארגונים מובילות בארץ ובעולם בתחומי התמחותו: עיצוב גיימיפיקיישן, גיימיפיקיישן של מותגים, עסקים, ארגונים ומערכות חינוך, פיתוח אפליקציות משחקים לבעלי צרכים מיוחדים, פיתוח ועיצוב משחקי מחשב ואפליקציות ככלי למידה.

הקליק/י פה להרשמה לניוזלטר שלנו וקבל/י במייל מידע, חדשות והטבות בלעדיות תחום שיווק דיגיטלי מתקדם עם אפליקציות משחוק -גיימיפיקיישן.

קרדיט תמונה: Seth Werkheiser