כשאני מעצב פתרונות גיימיפיקציה אפקטיביים אני משתמש במצפן המשחקי: 10 מ"מים של עקרונות עיצוביים שפיתחתי על סמך נסיוני רב השנים בהנחיית פרויקטי פיתוח משחקים וסימולציות ועל בסיס נסיוני באקדמיה וכיועץ לארגונים, חברות הייטק, סטארטאפים ומוסדות חינוך.
איזה עקרונות עיצוב גיימיפיקציה נוספים היית מוסיף למצפן?
קראו:
מִשׂחוּק (גיימיפיקיישן באנגלית) מוגדר כשילוב מנגנוני משחקים וחשיבה משחקית בדברים שאינם משחק בהגדרה במטרה להניע את הממשתמשים לפעולה מהנאה, לעודד אינגייג'מנט ונאמנות ולסייע בפתרון בעיות (גזית, 2011).
ד"ר אלחנן גזית, מרצה, יועץ, יזם וחוקר גיימינג, מטאוורס וחדשנות, עוזר למנהלים, ארגונים, סטארטאפים וגם הורים לילדים ליישם חשיבה משחקית לצמיחה עסקית ואישית.
גילוי נאות, אזהרות והעדר אחריות כל האמור באתר אינו מהווה יעוץ מקצועי או תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל ארגון, חברה או מותג. כל המסתמך על תכני האתר מבלי להיוועץ באופן מקצועי על בסיס עסקי מקצועי עושה זאת על אחריותו בלבד. נוסף על כך, אין לראות בכתבה/ סרטון/ פודקאסט המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא/ הצופה/ המאזין, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות מקצועי ו/או תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל המסתמך על תכני האתר מבלי להיוועץ בבעל הרישיון המתאים עושה זאת על אחריותו בלבד.
קליק ואתם איתנו בוואצאפ